Fiţi bine veniţi pe acest blog şi în Împărăţia lui Dumnezeu!
Aici este locul unde găsiţi câteva elemente principale, extrase din Biblie, pentru Împărăţia lui Dumnezeu şi pentru Biserica lui Dumnezeu, zidită de Isus Hristos.
Rugaminte:
Dacă nu sunteţi de acord cu ce gasiti scris iertaţi-mă si continuaţi-vă viaţa aşa cum doriţi.

sâmbătă, 14 iulie 2012

Cateva răspunsuri

Sunt multe întrebări care îi frământă pe foarte multi care au primit si vor mai primi ,, Apelul pentru unitate... "de pe  acest blog; şi nu pot să răspund la toată lumea dar am să răspund la ce consider mai important.

             1. De ce fără culte ?
     - Pentru ca oricât de mult s-ar apropia doctrina unui singur cult sau a unei comunităţi de învăţătura Domnului Isus şi practica Bisericii primare tot mai are elemente împrumutate din păgânism, din cultura etniei în care se dezvoltă.
     - Pentru că eu am ales sa mă retrag din cultul în care am slujit ultimii ani ca să nu implic cultul sau o biserica a cultului în acţiuni pe care unii nu le înţeleg.

             2. La ce îi chem pe oameni ?
    - Dacă ne lăsăm călăuziţi de Duhul lui Dumnezeu şi vom citi cu atenţie Biblia vom înţelege că eu îi chem pe oameni să separe viaţa în Hristos de tot ce înseamnă tradiţie, ritual, obiceiuri, umanism…(orice element păgân), adică să umble ,aşa cum spune şi Pavel , după lucrurile de sus si sub călăuzirea Duhului Sfant.
    - La ascultare faţă de Hristos Domnul şi Dumnezeul care ne va învia în ziua de apoi şi cu care ne vom întâlni la ceasul judecăţii .  Cuvintele Lui ne vor judeca iar noi vom da socoteală de orice cuvânt nefolositor.

            3. De ce sunt singur?
    - Nu sunt singur ci sunt susţinut de toţi cei ,,născuţi din nou” care se frământă prin adunări sau singuri pentru că ceea ce îi invaţă Biblia şi Hristos nu pot pune în practică.
    - Nu sunt singur ci sunt un mădular mic în ,,Trupul Celui mai Mare Domn, Isus Hristos”.
    - Nu sunt singur pentru că mulţi dintre cei ce citiţi acest blog cu atenţie sunteţi de acord cu ce spun eu dar ruşinea de lume şi frica de necunoscut vă ţine încătuşaţi. Eliberaţi-vă în Hristos, Domnul !

2 comentarii:

  1. DESI MA INCHIN INTR O BISERICA SECULARA SUNT INTRU TOTUL DE ACORD CU MESAJUL.FRECVENTEZ REGULAT BISERICA RESPECTIVA,DAR IN FORUL MEU INTERIOR APARTIN BISERICII LUI CHRISTOS CARE II CUPRINDE PE TOTI ACEEIA CARE L AU CHEMAT IN VIATA LOR PE ISUS SI ASTFEL EL SE MANIFESTA IN VIATA FIECARUIA.E LESNE DE INTELES CA OAMENII L AU IMPARTIT PE ISUS,,DIN ACELEASI MOTIVE PT CARE PREOTII DIN VREMEA LUI L AU RASTIGNIT.
    IN CEEA CE MA PRIVESTE AM RATACIT F MULT CAUTINDU L PE DUMNEZEU FIIND BLOCATA DE PREOTI SPUNINDU MI"CREDETI SI NU CERCETATI"TIRZIU AM DESCOPERIT CA BUNUL ISUS SPUNE SA CUTAM CA VOM GASI ,SA BATEM CA NI SE VA DESCHIDE.
    FITI BINECUVINTAT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări!!!! Pentru tot ce simţiţi şi spuneţi este slava lui Dumnezeu. M-aş bucura foarte mult să ieşiţi din anonimat.
      Mă puteti contacta pe email , peagugh@yahoo.co.uk . Dumnezeu să vă binecuvânteze ca să rămânţi în Biserica lui Dumnezeu zidită pe descoperirea făcută de Dumnezeu că Isus este Fiul lui Dumnezeu şi că a fost făcut Domn şi Mântuitor pentru orice suflet care crede în El şi in Cel ce l-a Trimis, adică Dumnezeu.

      Ștergere